אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברות שליחויות או דואר רשום, במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. אם ביקשת לקבל את הפריט עם שליח ישירות עד הבית, יתאמו איתך מראש את זמני ההגעה שלו. אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח עד יומיים מיום הזמנת הפריט.

משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח שבין 1-7 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה) , וכשמדובר במשלוח בדואר רשום, זמן השילוח תלוי בדואר ישראל (דואר רשום מגיע עד 14 ימי עסקים). במקרים בהם חברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום. יודגש כי איננו יכולים לקחת כל אחראיות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אבל זכרי כי בכל מקרה של שאלה או בעיה, אנו כאן לרשותך. ככל וחברת המשלוחים או דואר ישראל לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.

עלויות משלוח

שליח עד הבית בהזמנה מעל 300 ₪ (לכל חלקי הארץ)- חינם
שליח עד הבית בהזמנה מתחת ל-300 ₪ – 35 ₪
משלוח הפריט ממך אלינו, במקרה של החלפה או החזרה תהיה על חשבוננו במסגרת אחריות
במקרה של החלפה או החזרה שלא במסגרת האחריות 35 ₪
במקרה של משלוח שהוחזר אלינו היות והלקוח לא היה זמין לקבלו, נשלח אותו אליך שנית (בתאום מראש), ובתוספת דמי משלוח

שונות

החזרות וזיכוי כספי על פריטים שנרכשו במסגרת מבצע 1+1 במידה והנך מעוניינת להזדכות על מלוא סכום העסקה- אנא החזירי את סך כל הפריטים שרכשת על מנת לקבל החזר כספי מלא על הסכום ששילמת.
החזר חלקי של פריטים שנרכשו במסגרת מבצע זה מבטל את הטבת המבצע ולא ניתן לקבל בעדם זיכוי כספי או קרדיט באתר.
החלפת פריט – ינתן רק להחלפת מידה באותו סוג הפריט אשר השתתף במבצע
קופוני הנחה- אין אפשרות להשתמש ביותר מקופון הנחה אחד בקניה אחת. קופני ההנחה הם ללא תוקף.

הגדרות מנחות לאתר פרפל

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

1-חברת פרפל ייבוא ושיווק בע”מ ח.פ 512966532 תיקרא באתר –פרפל
2-האתר- www.purpleilat.co.il
3-המוצרים- ביגוד ,הנעלה, תיקים, תכשיטים ,בגדי ים, אביזרי אופנה
4-זמן אספקת הסחורה: יום אספקת הסחורה היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש על ידי המזמינה
5-כתובת למשלוח דואר- הכתובת שציינה המזמינה ככתובת לקבלת ההזמנה
6-יום ביצוע ההזמנה – היום בו אישרה חברת האשראי את העסקה שביצעה המזמינה
7-יום עסקים- יום חול , ראשון עד חמישי ואינם כוללים שישי , שבת, ערבי חג וחול המועד .
8-הנוסחים בתקנון זה אמנם מופיעים בלשון נקבה אך מיועדים לשני המינים .

אחריות החברה

1.החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד, שיגרן למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר , שלא על פי תקנון זה – לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה- תהא עילת התביעה אשר תהא- לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החרה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית .

2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.

3.תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר , חלקן או כולן , לבין הפריטים הנמכרים בפועל .

4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי .

5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בשמלות .

6. הנהלת באתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמאות תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע , תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

7. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות לקוחות בטלפון 050-8848849 והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדן ככל הניתן .